„Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”

„Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”

Celem konkursu PwC, organizowanego pod patronatem dziennika „Rzeczpospolita”, było dostrzeżenie tych firm, które – poprzez swoje skuteczne działania na rynkach zagranicznych – poprawiają wizerunek polskiej marki.

Jak podkreślił Ryszard Petru, Partner PwC w Polsce, ideą konkursu „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” jest stworzenie grupy firm, które, mogąc się pochwalić logo międzynarodowego czempiona, będą miały większą siłę przebicia w walce o swoje interesy na rynkach zagranicznych.

– Zagraniczna ekspansja krajowych firm to najlepsza forma promocji naszego kraju, jaką można sobie wyobrazić – nie poprzez akcje, billboardy i reklamy, ale poprzez konkretne marki produktów i firm – dodaje Petru.

– Cieszymy się, że doceniono działania ATLASA na Białorusi i w Rumunii. Myślę, że Konkurs nie tyko przyczyni się propagowania polskiej marki na rynku zagranicznym, ale także wskaże dobrą praktykę: odważne działania poza granicami kraju, w połączeniu z zaradnością i mądrą strategią polskich przedsiębiorców, rzeczywiście mogą przynieść korzyść i przyczynić się do sukcesu – podkreśla wiceprezes ds. rozwoju w Grupie ATLAS, Jacek Michalak.

ATLAS wyróżniono w kategorii Inwestor podczas uroczystej Gali w Krynicy. Wydarzenie poprzedziło śniadanie, w którym uczestniczyli przedstawiciele firm oraz gość honorowy – wicepremier Waldemar Pawlak.Gospodarzami spotkania byli Prezes PwC Olga Grygier oraz Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa.

Komentarze

Kochamy komentarze
Brak komentarzy / Możesz być pierwszy - Skomentuj!

Twoje dane będą bezpieczne! Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Również inne dane nie będą udostępniane osobom trzecim. Wymagane pola oznaczone jako *