Sharp: wielkie telewizory na wakacje

Sharp: wielkie telewizory na wakacje

15 lipca 2013 roku rusza promocja telewizorów Sharp AQUOS LED – „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcja dedykowana jest telewizorom Sharp o przekątnej ekranu 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ i 90’’. Dla jej uczestników przewidziano ponad 1200 emocjonujących nagród.

Każdy, kto w czasie trwania promocji zdecyduje się na zakup 50-, 52-, 60-, 70-, 80- lub 90 calowego telewizora Sharp AQUOS LED, ma szansę zdobyć jedną z ponad 1200 nagród. Na zwycięzców czeka 12 jednoosobowych wyjazdów do jednego z największych na świecie parków rozrywki – Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków FORERUNNER ® 10 GARMIN dla aktywnych oraz 400 kamer ION AIR PRO dla miłośników sportów ekstremalnych.

Aby zdobyć nagrodę, wystarczy po zakupie telewizora zarejestrować się na stronie www.sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać duży telewizor Sharp AQUOS LED.

Rozpoczynająca się w połowie lipca promocja telewizorów Sharp wsparta zostanie kampanią BTL oraz interactive. Kampania internetowa obejmie m.in. portale:

www.onet.pl, www.interia.pl, www.rzeczpospolita.pl, www.parkiet.pl, www.gazeta.pl, www.infor.pl, www.money.pl, www.bankier.pl, www.allegro.pl, www.ceneo.pl, a także portale WOLTERS KLUWER, Polskapresse i Axel Springer oraz Google.

Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest agencja Mediatouch, odpowiedzialna także za przygotowanie layoutów promocyjnych oraz strony internetowej www.sharpemotions.eu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media.

Szczegóły akcji promocyjnej, lista modeli telewizorów objętych akcją i jej regulamin znajdują się na www.sharpemotions.eu

 

 

 

 

Komentarze

Kochamy komentarze
Brak komentarzy / Możesz być pierwszy - Skomentuj!

Twoje dane będą bezpieczne! Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Również inne dane nie będą udostępniane osobom trzecim. Wymagane pola oznaczone jako *