CES 2015: głośnik internetowy Philips

CES 2015: głośnik internetowy Philips

Na trwających targach CES 2015 firma Philips zaprojektowała specjalny głośnik internetowy.

Używanie aplikacji typu Spotify do odtwarzania muzyki jest coraz częstsze – dlatego kolejni producenci tworzą urządzenia umożliwiające współpracę z tym serwisem. Philips na CES 2015 zaproponował dwa modele prostego głośnika, który pozwala za jednym naciśnięciem guzika kontynuować w domu słuchanie muzyki, którą mamy w słuchawkach. Producent sugeruje, żeby kupić od razu kilka głośników i rozstawić je w różnych pomieszczeniach – to tańszy sposób na nagłośnienie multiroom.

 

Ceny: 99 euro (około 425 zł) za mniejszy, 149 euro (około 640 zł) za większy głośnik

Komentarze

Kochamy komentarze
Brak komentarzy / Możesz być pierwszy - Skomentuj!

Twoje dane będą bezpieczne! Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Również inne dane nie będą udostępniane osobom trzecim. Wymagane pola oznaczone jako *