Monitory aktywności zyskują popularność

Monitory aktywności zyskują popularność

Monitory aktywności, jak Fitbit, Jawbone czy Garmin, stają się coraz bardziej popularne.

W Stanach Zjednoczonych przeprowadzono interesujące badanie, które wskazuje, jak rozkłada się popularność marek. Na 5000 osób, przepytanych przez firmę Robert W. Baird & Co, 8,4% nosi urządzenia firmy Fitbit. 3,6 procenta wybrało monitory aktywności Garmin, a 2,4 procenta – marki Jawbone. W sumie 1 na 5 osób nosi monitor aktywności jakiejś firmy. Prawie 1/4 respondentów zamierza kupić jakiś monitor aktywności w przyszłości – i tu znów prowadzi Fitbit, który zamierza wybrać 10,6 procent. Jawbone jest na drugim miejscu z 3,6 procenta, a Garmin na trzecim z 3,1 procenta.

 

A co z Apple Watch? To nowy model na rynku i trudno go traktować tylko jak monitor aktywności, bo urządzenie oferuje o wiele więcej. Zamierza go kupić 5,9 procenta badanych.

 

Co do osób już mających jakiś monitor aktywności, 16,5 procenta planuje kupić kolejny Fitbit, 13 procent myśli o Apple Watch, 9,8 prcent o monitorze aktywności Garmin, a 7,1 procent – o produkcie Jawbone.

 

A jakie Wy macie doświadczenia z monitorami aktywności? Które sprawdziły się u Was najlepiej? I czy rzeczywiście różnią się tak bardzo?

 

Komentarze

Kochamy komentarze
Brak komentarzy / Możesz być pierwszy - Skomentuj!

Twoje dane będą bezpieczne! Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Również inne dane nie będą udostępniane osobom trzecim. Wymagane pola oznaczone jako *